op een stokje

6 november 2010 om 15:58 | Geplaatst in kids, kopenhagen, wonen | Plaats een reactie
Tags: , , , , , , , , , ,

Een weekend in Kopenhagen heeft me zoveel nieuwe ideeën opgeleverd. Zo vond ik in speelgoedwinkel Karrusella ouderwetse schaduwpoppetjes op een stokje. Mijn eerste gedachte: kopen! Mijn tweede: dat ga ik zelf maken!  In mijn voorbereiding speurde ik op internet en belandde ik in de wondere wereld van Isabellasart, een prachtig geïllustreerde website. En meteen een illusie armer: dat maak je niet zelf. Naar eigen zeggen leeft Isabella in een droom die ze tekent met niets meer dan een penseel en Indiaanse inkt. Neem folklore, sprookjes, mythologie, fantasie, literatuur en muziek, schud door elkaar en je hebt de wereld van Isabella. Ze verkoopt handgemaakte prints, broches en de mooiste shadow puppets (ook via etsy!) die ik ooit heb gezien. Het kan nog beter: binnenkort opent ze haar eigen schaduwpoppentheater!

Geef een reactie »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.
Entries en reacties feeds.

