nieuwe collectie

25 november 2010 om 11:05 | Geplaatst in kleding, londen, wonen | 2 reacties
Tags: , , , , , , ,

Vandaag vond ik de nieuwste catalogus van Anthropologie op de mat. Volop met kleurrijke woonaccessoires en kleding. Het merk is overduidelijk geïnspireerd door dieren! Vijf jaar geleden stapte ik voor het eerst bij toeval een Anthropologie store in New York binnen. Sindsdien ben ik fan. Alles klopte. Tafels met kleding, tafels met boeken, wanden met woonaccessoires. Alles met een laagje fantasie, een knipoog en gevoel voor het mixen en matchen van diverse dessins. Inmiddels kun je in NL via de site gewoon bestellen, binnen twee dagen ontvang je al een pakket aan huis. Zelf heb ik een bezoek aan de nieuwste XXL winkel in Londen (King’s Road) in het vooruitzicht. Kan niet wachten!

2 reacties »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Geweldige kopjes!!! Ik wil ook 🙂

  2. Naar Londen dan he? Het staat een beetje alsof ik geen Nederlands kan haha


Geef een reactie

Blog op WordPress.com.
Entries en reacties feeds.

