London Diary

25 januari 2011 om 15:41 | Geplaatst in Aan de wand, londen, to go, wonen | Plaats een reactie
Tags: , , , , ,

Het liefst zet ik een complete city guide met heel veel woonshops in elkaar, maar de tijd om heel Londen uit te pluizen ontbreekt simpelweg. Gelukkig ben ik gezegend met een vriendin die in de stad woont dus zo kom ik met een paar weekenden een heel eind. Oxford en Regent Street vind ik heerlijk, maar ik maak er liever een sport van om de adressen van de locals te bezoeken. Het eerste deel van mijn London Diary staat nu online!

Geef een reactie »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.
Entries en reacties feeds.

