onbreekbaar recept

30 maart 2011 om 20:53 | Geplaatst in Aan de wand, keramiek, sieraden, verlichting, zelf maken | Plaats een reactie
Tags: , , , , ,

Porselein is een van de mooiste materialen waar je mee kunt vormgeven. Vooral als het wit en mat is ben ik al snel verkocht. En sinds ik me in het atelier van Joke Schole op porselein heb gestort, is mijn liefde voor het materiaal alleen maar gegroeid. Je kunt er zoveel mee maken, of je nu een prof designer bent of niet. Dat weet ik sinds kort, maar in Makkum wisten ze dat al decennialang. Breng een bezoek aan Koninklijke Tichelaar en je begrijpt meteen: porselein is hot design.

1. House 8810 2. Hella Jongerius, Koninklijke Tichelaar 3. Studio Job, Koninklijke Tichelaar 4. The oak leaves 5. Wikkie 6. Jonathan Adler 7. Parel van Alexander van Slobbe, Koninklijke Tichelaar 8. Joke Schole 9. eigen werk 10. Feinedinge

Geef een reactie »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.
Entries en reacties feeds.

