voorbeeldfunctie

4 april 2011 om 18:49 | Geplaatst in Aan de wand, keramiek, keuken, kids, kussens, verlichting | 3 reacties
Tags: , , , ,

Zo vaak denk ik: ik ga een woonwebshop beginnen. En dan verkoop ik alles wat ik tegen kom tijdens mijn speurtochten op internet. Geen uniek idee. Wel heel verleidelijk. Hoe het eruit zal zien? De nieuwe winkel Gosto Design & Lifestyle had ik bijvoorbeeld graag zelf gelanceerd! Een gebruiksvriendelijke en mooie shop met behalve moois van bekende merken als Ferm Living en Muuto ook unieke accessoires voor in huis. Je slaagt er in de winkel in Blaricum gegarandeerd voor cadeaus voor designminnende vrienden. Ik bezoek ze graag online, want voor mij blijft het voorlopig bij dromen.

3 reacties »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Wat een leuke blog !

  2. heel erg leuk! thanks!


Geef een reactie

Blog op WordPress.com.
Entries en reacties feeds.

